Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, December 03, 2012

Alhamdulillah...5 Tahun Sudah ^_^



Detik Indah Di Hari Bahagia ^_^


Tanggal 3 Disember 2007 yang lalu, M dan My Hubby akhirnya diijabkabulkan setelah 8 tahun mengenal hati budi masing2.. Segala pahit manis kami tempuhi bersama tanpa putus asa.. Hubungan jarak jauh selama 3 tahun yang sangat menduga kesetiaan turut dilalui dengan tabah dan penuh kejujuran..Alhamdulillah..Kata orang kalau dah jodoh tak ke mana..Dengan restu keluarga janji sumpah setia terpatri jua..

Syukur pada Mu Ya Allah kerana dengan izinMu, sudah 5 tahun kami melayari alam rumah tangga yang dipenuhi kasih sayang....Kebahagiaan ini bertambah dengan kehadiran cahaya mata yang pertama, Muhammad Naufal Khalish yang menceriakan kehidupan kami sehari-hari..


Semoga Kebahagiaan Ini Berkekalan Hingga Ke Hujung Nyawa 
&
Akhirnya Bertemu Di Syurga


*Wassalam*


p/s: Doakan kebahagiaan kami yek (^_^)



59 jejari yang tajam menaip:

CikZaniff said...

alolo..sweetnya M..hope M & family bahagia hingga ke akhir hayat eh..amin :)

Abil Fikri Ahmad said...

Semoga Allah sentiasa merahmati kehidupan u guys sehingga di sana..aminn..

Mrs Lurve said...

alhamdulillah, tahniah, semoga kekal ke akhir hayat..3hb dec, kami baru mencecah 2 tahun ditarikh ini..

Cik Nur said...

Aminn..! Aminn..! Amin..!

Sentiasa doakan kebahagiann akak sekeluarga..! :)

selamat ulangtahun kelahiran ya kak. :)

Tapi mana datangnya nama M ye..?
nanti buat entry eh..hihihi

Nur farahiza said...

selamat ulang tahun ye :)

Deqla manjew said...

M... xmo puji deqla lebeh2 tau...deqla dlm gmbr je nmpk comel..luar x pun..hihi...M tu yg cantik tau...sgt2.. 1st time tgk gmbr wedding M ni..happy anniversary..moga bahagia selalu.. ehh mana gmbr khalish?? hahaha..

Mrs Velentine said...

happy annivesary

MAZLIZA ABD RAZAK said...

Happy Annivessary (",)
saya pon bulan Dec jugak

Arina Shamsul said...

amin~

happy aniversary dear :)
tahniah kerana berjaya mengekalkan ikatan perkahwinan sampai 5 tahun :)

semoga jodoh dan kebahagiaan berkekalan dunia akhirat..amin~

Arina Shamsul said...

amin~

happy aniversary dear :)
tahniah kerana berjaya mengekalkan ikatan perkahwinan sampai 5 tahun :)

semoga jodoh dan kebahagiaan berkekalan dunia akhirat..amin~

Fendy said...

Tahniah...

Si Matatajam said...

@Cik Nur: Tu rahsia Nur.. Nanti sesi taaruf akak crita..

Si Matatajam said...

@Deqla manjew: Khalish mana Ada Lagi masa tu.. Hi hi.. Ala Deqla, M comel masa tu ja..lepas tu dah kurang comel. Ha ha..

Si Matatajam said...

@Mrs Velentine: Tq dear..

Si Matatajam said...

@MAZLIZA ABD RAZAK: Tq dear..Owh ya ka.. Bila tu yek?

Si Matatajam said...

@Arina Shamsul: Alhamdulillah.. Tq for your wishes dear,. Aaminn..

intanfirdaus247 said...

Tahniah M..cantiknya M..Semoga M dan pasangan dan anak2 sentiasa bahagia hingga akhir hayat..ameen!

Norhaizan hakim said...

Happy anniversary M dan suami..semoga berbahagia hingga hujung nyawa. Memang ramai yg menyambut anniversary bulan ini kerana hujung tahun memang musim org kawin.

are_lin@yu said...

wahh lma jgk eh akak n hubby knl..selmat annivesari..hihi..semoga terus bahagia ya...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

happy anniversary kak M,,moge berkekalan hingga akhirnya, bahagia bsama keluarga tersayang dunia n akhirat =)

LYAfrina said...

alhamdlillah.. selamat ulangtahun perkahwinan yang ke-5 for both of u.. lya doakan moga kebahagiaan ini akn trus myusul hingga ke jannah..amin

tirahzairi said...

tahniah...semoga berkekalan

Chic Na said...

first time kot akak reveal muka hubby akak kan. mcm tak pernah tgk sebelum ni. kawan dr sekolah ye? wahh kak M maintain je. selamat ulangtahun. semoga berbahagia & kekal hingga ke syurga. :)

aku HaniAsyira said...

aminnnn...

happy anniversary ei kak!! moga bahagia sampai syurga.. *wink2

Yana Libra said...

amin~~~

hepi anniversari kak~ :)

Dunia Wilma said...

Happy anniversary Kak M :-)

-meeSUPERGIRL- said...

Amin .. in syaa Allah kekal bahagia kak .. :)

izan mama mia said...

aminnnnnnnnn..mg bahagia sampai syurga dik.....akak dah 12 tahun....

Mimie Najib said...

selamat ulangtahun..moga bahgia kekal hingga ke alam syurga.. :)

Hatimi Tahirruddin said...

selamat ulangtahun...semoga terus kekal sampai ke anak cucu cicit...

eita said...

happy anivesary...

semoga berkekalan hingga akir hayat...

boni kacak said...

selamat anniversary..hehehehe..semoga hubungan ini akan berkekalan sehinggalah ke akhir nafas..amin..

mia izzati said...

hepi anniversery seri kakkk..kejap je dah 5 tahun ek..

mama_saly said...

happy anniversary ya M..

wah kejap je kan..dh 5 tahun..
sweet pic kawen..
saly doakn semua yg tbaik buat M.. dan smoga kalian bdua kekal bahagia hgga ke syurga...amin..:)

miz ruha said...

amin... selamat ulangtahun... ^_^

nuff tidolah kak M... sy datang lain kali ye..

syuk shusuke said...

happy anniversary !! folo u ,im newbie

etuza said...

Si M semoga berbahagia, nostalgia..

Shasha Yacob said...

semoga berkekalan sampai ke ank cucu ya kak M :D

Leeza dayasari [santai leeza] said...

selamat ulang tahun juga drpd leeza.
moga kekal bahagia k.. ceria selalu.. sweet picture.

adyna said...

amin..kita sama ulangtahun ler..tapi tarikh lain sy 30.11.2007 :)

Acik Erna said...

assalam M..amiin..selamat ulangtahun perkahwenan dan semoga berkekalan selamanya

\\ Izzah // said...

Selamat Ulangtahun kak m :)

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah...Happy Anniversary M..
moga kekal hingga ke syurga..amin:)

Dayana Bahar said...

alhamdulillah.... Semoga berbahgia hingga ke akhirnya nanti....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah kak dah 5y...Hepy anniversary..wani doakan semoga ikatan perkahwinan akak berkekalan hingga ke syurga..In Shaa Allah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done colgate & tourism australia

Nyue said...

Aminn.. Aminn.. Amin.

semoga sentiasa berbahagia..
happy anniversary :))

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Mrs Velentine said...

done ikea & colgate

Tihara said...

as salam

happy annivesary moga berbahagia sekeluarga hingga syurga..in shaa Allah:)

dya bunga said...

happy aniversarry

Deq's Qienz said...

mudah2an..aminn..tahniah kak

IntaNBerliaN said...

cantik gambar2 kenangan ni :-)

hazwan hairy said...

selamat ulangtahun perkhwinan akak..smga kekal abadi sehgga akhir nyawa...

QasehnyaRania said...

semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga hujung nyawa..
dan sentiasa dikurnikan rezeki dan kesihatan yang baik2 dari-Nya.amin

5 tahun xlist M ada khalish ;D

lelamaisara said...

moga kekal hingga ke akhirnye..amin......
cantik akak jadi pengantin..:)

9n0L4 said...

tahniah m. moge bertambah bahagia. :)

done stendet chartered.

Cik Aini said...

amin..
ai stiasa doakan kebahagiann akak :)
seperti yg kak M doa :-
Semoga Kebahagiaan Ini Berkekalan Hingga Ke Hujung Nyawa
&
Akhirnya Bertemu Di Syurga
insyaallah.amin :)

C'Jai said...

Barakallah M..moga berbahagia selalu..