Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, December 14, 2012

Jom Berdoa ^_^



Salam Jumaat Sahabat Semua..Jangan tengok saja tau..Sama2 kita amalkan ^_^


p/s: Luangkan sedikit masa...Renungkan2 ertinya...Semoga Allah memberikan keampunan kepada kita semua..




46 jejari yang tajam menaip:

Nisah Idham said...

Alhamdulillah, selalu amalkan doa ni selepas nisah solat, hanya satu je yg di minta, agar terampun dosa2 yang ada. ..

Eca Dwinky Asha said...

doa ne eca selalu baca selepas solat & sebelum tidur.

are_lin@yu said...

amin...moga doa kita dimakbulkanNya..

Mimie said...

amalkn bersama

Deqla manjew said...

syahdu baca ayat tu.. hamba Allah yg bertakwa dan beriman pasti layak ke syurga Allah...insyaAllah...

Sue-Rya Qistina said...

amin..thanks for sharing sis :)

aTieYusof Family said...

Salam Jumaat M...:)

Cik Nur said...

sebak kalau dengar doa ni dekat tv..
moga taubat kita di terima NYA kak.. ameen..!

intanfirdaus247 said...

Selamat petang adikku cayang..:) lewat ari n post entry? M sihat? Makan apa hari ni?

shasha yacob said...

semoga saya dpat amalkan :) kalau saya baca nih teringat satu nasyid :)

Ratu Hatiku said...

Stiap kali baca nie kan saya mesti sebak... batapa kerdilnya saya...byk lagi yang belum saya laksanakan dengan sempurna :(

لين Si Pipi Merah said...

Amiin yarabbal Alamin..

nanieybarnieylurviey said...

Aameen.. Muhasabah dri terasa diri ni teruk sgt..

ros_reeza said...

Aminn.. sama sama kita amalkan ye..

Nurul Faiz said...

Aminnn....

penyuluh perikanan said...

Postingan yang bagus sahabatku, jangan lupa mampir untuk kesuksesan anda, ada libster Award untuk menjalin persahabatan kita dalam dunia Bloger, silahkan di comot saja, ditungggu dan terima kasih yah

cerita best said...

amin semoga allah ampun kn dosa kita

miz ruha said...

banyaknya dosaku....

done genting malaysia..

TiranaAduka said...

salam simatatajam
Amin amin tq

TiranaAduka said...

lalu lalang je x de ole ole tau

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

jom2,,mudah2an doa kite ni kabul =)

wan nurul hezrina said...

Kalau kt oasis selalu ada doa taubatni..kalu dibca berlagu lebih penghayatan..tq kak m bg nurul semangat.memg ikt sedih xtkira tapi siapalah nurul nkmelawan takdir Allah.semuanya pjmak Allah..

Hatimi Tahirruddin said...

amin...mmg rasa hiba kalau baca doa ni...

QA's ~ mamapapa said...

selalu lagukan zikir ni time2 bernasyid kt hostel dlu..rinduuuu :)

Karukord Jagau's said...

amiiinnnn

sal said...

SAMA-samalah kita berdoa..mohon keberkatan dan moga Dia limpahkan rahmat-Nya..amin

adyna said...

AMIN... sesungguhnya kita hambaNya yang kerdil

Arina Shamsul said...

amin~

nice sharing dear :) thanks

the malay male said...

moga moga

Cik Aini said...

jom sama2 berdoa..
insyaallah

lelamaisara said...

amin....

CikZaniff said...

sma2 kita doa ea..:)

aimaniman said...

Doa ni selalu dibaca berlagu sebelum maghrib time kat asrama.. syahdu betul..

Nur farahiza said...

thnaks fpr sharing

Cinta Misteri said...

Salam sabtu M.

Allah itu Al-Rahman & Al-Rahim. Rasa rendah diri krn mmg tk layak berada di syurga Nya. Tp ya-Allah, kami semua tk sanggup menghampiri neraka Nya apalagi d humbankn ke dlmnya. Moga taubat kita d terima... Amin.

IntaNBerliaN said...

moga kita sama2 amalkannya

Mas Zull said...

Assalamualaikum M....In sha Allah...:)

Chic Na said...

ada nasyid kan doa ni. memang senang nak ingat. sama2 kita amalkan. :)

shidaR said...

amin :)

Tihara said...

aamiin..banyak entry M akak termiss

shuhadaothman said...

thanks remind kak M. teringat masa dok hostel skolah dulu. Sama2 kita amalkan :)

dya bunga said...

thanks for sharing

Mrs Velentine said...

amin...insyallah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sama2 kita amalkannya..tengs sharing kak m

Remy hazza said...

jom kita berdoa.....

9n0L4 said...

same same beringat kan m. ;)