Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, December 20, 2012

Tahniah Aine Ainun


Sori yea Aine, M amik pict ni dr blog Aine senyap2...

Alhamdulillah..seorang lagi umat Muhammad lahir ke dunia ni.. Beliau adalah baby kepada blogger Aine Ainun yang juga ahli GSF.. Tahniah yea Aine..

Aine selamat melahirkan putera beliau pada 5 Safar 1434 / 18 disember 2012 jam 3.44 pagi secara normal..

M doakan semoga putera Aine akan menjadi anak yang soleh dan sentiasa dilindungi Allah swt..


*Wassalam*

25 jejari yang tajam menaip:

etuza said...

tahniah dari kami sekeluarga tuk aine...

trah zain said...

waa.. bila tgk org dpt baby, rasanya hepy la pulak,,haha
tahniah3...!!!

Cik Syida said...

comelnye :D

Cik Aini said...

Wahhh
AA dah dpt baby eh?tahniah2 :)
comelll..putera lagikk :)

Lelaki Ini said...

wah, tahniah2!

umialya said...

tahniah.. comel bb tu

shasha yacob said...

wah tahniah kepada dia. hihii. :)

shasha yacob said...

wah tahniah kepada dia. hihii. :)

Yana Libra said...

Tahniah kak AA~ hehe :)

izan mama mia said...

anak dia mmg comel..

Chic Na said...

rasa cam baru je dgr berita yg AA preggy. skrg dah keluar baby nya. comel sgt. :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

comel

deq's qienz said...

tahniah buat beliau.

nik ros said...

tahniah..comel baby :)

Mrs Velentine said...

tahniah

IntaNBerliaN said...

tahniah utk aine... :)

Dayana Bahar said...

tahniah aine

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Tahniah tuk AA...comel baby dia

Deqla manjew said...

Tahniah AA...comel sgt baby die tau...geram tgk...

wan nurul hezrina said...

Wahh kna up entri.tlepas plak tahu.btw tahniah.besnye bau bby.

Aine Ainun said...

Terima kasih tak terhingga atas entry ni...terima kasih byk2....

terima kasih jua untuk semua kawan2 blogger...=)

saya sangat menghargainya...

dya bunga said...

tahniah utk AA

Cik Nur said...

Tahniah AA.... :)
comeilkan anak dia...

kinara kinatara said...

tahniah buat kak aa..
:)


alhamdulillah bersalin normall..:)

9n0L4 said...

tahniah AA. lame dh tak jenguk blog die. ;)