Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, December 19, 2012

WW : Baik Punya Layan ^_^

Published with Blogger-droid v2.0.9

56 jejari yang tajam menaip:

Hatimi Tahirruddin said...

haha khalish mmg muka tgh layan abis tu...adeh rasa mcm nak makan aiskrim plak pg2 buta ni....

baby comel said...

Nk cikit :)
Nyum nyum sedap tu kak M

BaNu Syah said...

khusyuk benar die makan aiskrim kan hehe..

Misz Mieza said...

Dapnyer makan eskrem.. nyum2! ^_^

boni kacak said...

hahahaha.. kusyuk muka dia..ahahaha

adyna said...

layannz khalish ..sedap aiskrim tue ;)

Norhaizan hakim said...



:)

Deqla manjew said...

sedapnyee...khalish mkn eskem apa tu... mintak sikittt.. :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

sedapnya...aiskrim coklat

intanfirdaus247 said...

Amboih…layan baik punyaaaa…hohoho..bak cikit

hazwan hairy said...

nak sikitt ais krim tu..

are_lin@yu said...

khalish nk sikit.hihi

dya bunga said...

khusyuknya khalish mkn..

Riedaffya ibrahim said...

sedap tu...

Nyue said...

aiskrim..sedappnya...

Mrs Lurve said...

tgk ice cream pun dh nmpk sedap pg2 ginie

Cik Que said...

wah..mam aiskrim coklat..^_^

Ratu Hatiku said...

Sedapnya makan aiskrim...nak sikit boleh? :P

aTieYusof Family said...

sedap nya ice cream..
pa'e pun suka makan...hehe:)

Kesuma Angsana said...

he he suka tgk

ahsfantasy24 said...

hehe.
mintak eskrim sikit :D

Mrs Velentine said...

sedapnya..minta sikit..done///Klik2

CikZaniff said...

sedapnya sekrem..:)

Jemarisuri said...

feeling je dpt mkn aiskrim..^^

CeqGu said...

aduhh terliurnya....eskrim apa tu? nak cikit:)

محمد رازيق said...

sedapnya anak akak makan. nak juga kak. hehe

Cik Nur said...

Gluppp..!
Sedapnyaaa.....

nanieybarnieylurviey said...

sedapnye... nyum22.. nikmati sebelum cair khalish!!!

lelamaisara said...

nak cikit...:)

Cinta Misteri said...

Makan cekerim eahhh

aizu's life said...

sedapnye eskim..

Yan Ty said...

gambar tu buat terliur pula

redza said...

memang baik punya...org amik gambar dia pon tak sedar kot

Deq's Qienz said...

sedapnya ice krim. bak sikit

sHaRiNa eLyaNa said...

hehe..cutenya dia..minta ckit

Chic Na said...

sedapnya. makan sorang ye khalish. ;)

miz ruha said...

nak sikit...

done milk a deal...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

huishhhh sedapnyer khalish layan eskrem..mai auntie sikit hehehe

Cik Aini said...

adehhhh
terliur dah ni Khalish ooiii
meh la skit :)

kinara kinatara said...

kak kina nak sket boleh..hehehe:)

etuza said...

bangga dapat anak, comel..makan aiskrim, ...

jaakechik said...

pergghh sedap nya aiskrim...hihi.. eh sana tak hujan ke? kelate dah 2-3 hari hujan non stop tau... xelh le nak telan aiskrim...sejukkkk!

fieda said...

bestnyer dia mkn sampai tak tgk kamera dah..

shidaR said...

amboi sedapnye dia heheee :D

TiranaAduka said...

nak sikit!

nadia said...

muka penuh menikmati ;)

Myra Jay said...

Wahhh sedapnya... ;)

Ayu azmir said...

SINGGAH SINI SALAM PERKENALAN...

Karukord Jagau's said...

sedapnya makan eskreeem....mmmmm

shasha yacob said...

terasa macam nak makan aiskrim lah pulok. hihi

Yana Libra said...

sedapnya dia makan aiskim~~ huhu~

IntaNBerliaN said...

sedapnya aiskrim... bkn main lagi layan yer :-)

IntaNBerliaN said...

sedapnya aiskrim... bkn main lagi layan yer :-)

Dayana Bahar said...

nikmatnya.. hehe

wan nurul hezrina said...

Nurul ngah kna tongsil.lega kot kalu dpt icekrim

9n0L4 said...

waaaaaaaaaaa. khalish mkn aiskrim tak ajakkk. huhu.