Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, December 31, 2012

Berakhirnya 2012..Bermulanya 2013


Tinggal sejam lebih2 ja lagi, kita dah nak melangkah ke tahun baru 2013.. Pelbagai pahit manis sepanjang 2012 yang dah M tempuhi... Menggalas tanggung jawab sebagai isteri dan ibu sepenuh masa sememangnya moment indah bagi M..

Yang paling bestnya, tahun ni M dah bergelar sebagai seorang blogger...Wah! Memang tak pernah M rancang dalam hidup ni pun..semuanya berlaku secara spontan sebab nak hilangkan penat lelah selepas melakukan aktiviti seharian kat umah ni..

Yang pastinya tahun 2012 ni berakhir dengan kenangan paling manis selepas bergathering dengan kengkawan GSF dia Melaka baru2 ni..Bahagianya rasa bila dapat bersua muka di dunia realiti dengan hangpa semua...M harap Allah panjangkan usia kita semua untuk berjumpa lagi bagi mengeratkan ukhuwah sesama kita...M sayang hangpa semua sangat2 ^_^


Moga 2013 akan menjadi tahun yang lebih indah daripada 2012

Wassalam


p/s: Hangpa semua dah ada azam untuk tahun baru ka?



34 jejari yang tajam menaip:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah syoknye,,nnt update tau yg pasal gathering itu =)

umialya said...

hebat, follower kemain lagi ramai

miz ruha said...

selamat tahun baru kak M... moga tahun 2013 lebih indah dan baik dari tahun sebelumnya... ^_^

hnahdy said...

selamat menyambut tahun baru :)

nanieybarnieylurviey said...

Aameen ya Rabb.. Azam thun baru nak kawen.. Hehe..
Thun ni best dpt kenal rmai kwn. Kenal kak M jgak :)
Happy new year 2013!!

CikZaniff said...

selamat tahun baru ya..:)

baby comel said...

Salam tahun baru kak M, patah kan tumbuh. yg hilang insyaAllah kan berganti.. Yg berlalu tetap menjadi sejarah yg tak boleh dipinda tp kita masih punya waktu utk memperbaikinya. Kan kak? =)
Moga yg dicita2kan tercapai.. Amin,

Hatimi Tahirruddin said...

selamat tahun baru...lagi 17 minit je ni lebih kurg...

Misz Mieza said...

Selamat Tahun Baru M! Azam baru ? Erm, azam tahun lepas bawak ke hadapan adalah.. Hehehheh..

MystoryPic said...

selamat tahun baru...
azam tahun 2012 forward ke 2013... sebab tak tertunai

izan mama mia said...

slmt thn baru juga untuk m

CeqGu said...

selamat tahun baru M!

Karukord Jagau's said...

alaaaaa jelez tul la aku x dpt pegi melaka tu huhuhu

adyna said...

slmt thn baru..azam tahun nie.. biarlah rahsia hehehe

boni kacak said...

tak sabar nak tgk gambar2 gathering dengan GSF tu.hehehe..selamat tahun baru awak :)

Mama Adam said...

selamat menyambut tahun baru. semoga tahun 2013 akan lebih ceria dan berjaya

Etuza Ezawarna said...

lakukan yg terbaik 2013

mselim3 said...

tahun baru ini lagi bertambah ukhuwah sesama blogger k...

mselim3

Eedi Aziz said...

happy new yaer 2013

Chic Na said...

selamat tahun baru kak. azam baru ada, azam yg bawak dr tahun lepas pun ada. hihi..

Yana Libra said...

selamat tahun baru kak~ :)

dya bunga said...

hapy new yearkak..:D

Cinta Misteri said...

hepi 2013..

moga hari2mndtg lbh baik dr tahun sudah. CiM spt biasa tkde tanam azam yg gempak2, cma mahu jd lebih baik sj

Cik Aini said...

hepi new year akak
moga tahun ni lebih baik dr tahun sblumnya..
azam ai nk kawin kot.hahaha azam pospone dr last year pun ada gak akak..hihihi

nik ros said...

selamat tahun baru!!

Myra Jay said...

Selamat Tahun Baru Sis, moga murah rezeki dan penuh keceriaan :D

Deqla manjew said...

happy new year M.. Moga tahun ni lebih baik dari tahun2 seblmnya.. amin.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat tahun baru kak m..moga tahun baru ni lebih bermakna utk kita semua

Cik Nur said...

Nur nak kahwin..!
Akak doakan ye.. :)

intanfirdaus247 said...

Semoga impian M untuk tahun 2013 tercapai...ameen..kak intan happy dapat kenal M

sHaRiNa eLyaNa said...

hpy new year kak

fieda said...

selamat tahun baru M..moga taun ni lebih bermakna ye..

wan nurul hezrina abd halim said...

selamat tahun baru..semoga tahun nie banyak kenangan manis lagi...semoga persahabatan yang terjalin antara kita bertambah2 kukuh yea kak m=)

9n0L4 said...

slmt tahun baru m. moge sehat slalu tahun ni. :)