Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, December 26, 2012

WW: CPUV Ke-6 Sunway Education Application


****Alhamdulillah****

Thanks Nuffnang (^_^)v



p/s: Ringankan jejari hangpa yang cantik molek tu klik2 iklan kat sini yek..Tqvm..


56 jejari yang tajam menaip:

MAZLIZA ABD RAZAK said...

jelous la (",)

nik ros said...

tahniah..dapat be lagi yea :)

mselim3 said...

tahniah k..M

Deqla manjew said...

alhamdulillah... rezeki pagi rabu. :)

Kakzakie said...

Syukur M.. ini dikatakan rezeki dtg bergolek.

izan mama mia said...

tahniah m....

Chic Na said...

nanti cikna dtg klik lg. td & skrg kuar digi je. :)

Mrs Velentine said...

tahniah

Nisah Idham said...

Congrats Kak M, jari Nisah sentiasa ringan untuk mengklik iklan2 tu hehe

Riedaffya ibrahim said...

Alhamdulilah..rezeki dtg lg ye..

CeqGu said...

cheq punya baru 75 sen hehehe....tak pa at least angka tu berubah.

are_lin@yu said...

tahniah k.M!;-)

aizu's life said...

best!!
$$$$$$ lagi.. nnt dh kaye, jgn lupe org ea.. hihi

CikZaniff said...

xpaham la nuff ni.hukhuk..sbb br2 berjinak dgn iklan2..heee

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah... rezeki

lelamaisara said...

wah rezeki untuk akak..alhamdulillah...

Norzie hany said...

Rezeki tu....tahniah M

Myra Jay said...

Tahniah M :D

Jemarisuri said...

tahniah M...moga sentiasa dimurahkan rezeki...

tirahzairi said...

ramai jgk blogger post pasal nie...tirah je xbuat bnda alah nie...hihi

syiela said...

tahniah.. untungnya

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Tahniah....

nanieybarnieylurviey said...

nani dtg klik churprise je.. tu yg keluar.. :)

alhamdulillah.. rezeki lagi.. rezeki hujung thn..

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah...rezeki..
Tahniah M...

IntaNBerliaN said...

tahniah m.. :-)

Ayumi Comot said...

wah..rezeki...rezeki...Alhamdulillah...

moga Allah murahkan rezeki akak lam dunia blogging:)

boni kacak said...

Alhamdulillah..rezeki.. :)

Cho Zila said...

rezeki.. tahniah..
akak belum tambah2 lagini..

miz ruha said...

alhamdulillah...

klik nuff untuk kak M... :)

Deq's Qienz said...

wahh bestla..murah rezeki kak m :)

Tihara said...

alhamdulillah...insha Allah M..moga bertambah lg rezeki :)

Tihara said...

jangan publish..

akak tekan window8 dgn heartbeat utk khalish :)

redza said...

alhamdulillah..murah rezeki

Cik Nur said...

Alhamdulillah...
rezekii.. :)

-meeSUPERGIRL- said...

tahniah :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..rezeki m
maaf lama tak singgah ciksu bercuti:D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah kak...rezeki tu..tahniah yer..sama la iklan kita hehe

Cik Tia said...

rezeki , rzeki :)

Misz Mieza said...

Wah! Bestnya..! Tahniah2! ^_^

NIA SI DRUMSTICK said...

kalau nia tlg click nnti bg hadiah yep..haha

intanfirdaus247 said...

alhamdulillah..rezeki hujung tahun..kan M

hazwan hairy said...

tahniah kak..hery pn dpt tp xsmpt nk buat entry..hehe

Hatimi Tahirruddin said...

wah tahniah...

Karukord Jagau's said...

mesti dah byk dpt nih ^_^

shidaR said...

tahniah kak M..sama lah kita :)

dya bunga said...

thniah..:D

shasha yacob said...

saya pun dapat BE nih, tapi pelik kenpa tarikh dia 1 dec hihi

kinara kinatara said...

wah..lepas nie boleh lah blanje kina abc..huhu:)

Mas Zull said...

assalamualaikum M...alhamdullilah rezeki tu..;)

TiranaAduka said...

alhamdulillah dpt be.
Tahniah sis

eita said...

alhamdulillah..rezeki lg kn

Dayana Bahar said...

heh tahniah..

IntaNBerliaN said...

tahniah m...

IntaNBerliaN said...

tahniah m...

Cik Aini said...

rezeki Khalish lagik tu :)

9n0L4 said...

tahniah m. kalau skali melekat, mmg senang la dpt. ;)