Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, December 13, 2012

Jawapan Kepada Persoalan Mawi & Ikin

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah

Tetiba hati M ni terdetik nak cerita pasal pict Mawi & Ikin kat entry NI..Nampaknya ada yg dah salah faham bila M letak pict yang dah di crop kan ni..hi hi...

Disebabkan ramai yang mempersoalkan kehadiran Mawi & Ikin di Langkawi Naminara Festival tu, so M nak terus terang la yek yang pict ni M amik dari salah satu poster  promosi yang ada kat situ.. Tujuan M hanyalah sekadar nak tepek pict depa yg mabeles berbaju Tradisioanl Korea tu saja.. Tak da niat lain pun..

Cer tengok kat bawah ni yek untuk puaskan hati sesapa yg dah tersalah faham tu..


Pict yang di crop ni nampak real macam M snap sendiri ka? Ha ha.

Ni la poster asal yg memuatkan pict depa yang mabeles tu..nak tau lebih lanjut pasal pict ni kena la tanya Mawi ngan Ikin sendiri..

So..amacam?...Harap2 dah berpuas hati la yek dengan penjelasan ringkas dari M ni..

Wassalam

p/s: Mawi & Ikin, explain skit..ha ha bajet cam depa baca entry ni la pulak...Perasan plak dahku *_*


Published with Blogger-droid v2.0.9

57 jejari yang tajam menaip:

Nurul Faiz said...

tipah tertipu. haha.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahahaha ada yg salah paham rupanya....

Nisah Idham said...

eh nisah tak jumpe pulak poster ni ?? di ruang manakah ia tergantung ?? hehe

Cik Nur said...

ehem..ehem..ini malika anak depa nak mai komen..

sebenarnya mak ngan ayah kami tangkap pic tu kat studio joo..hihihi... :)

bestlah kalau betul2 jumpa mawiii..hihih

Mrs Velentine said...

wah mcm real wahal poster

Mimie said...

tipah tertipu la nih

nanieybarnieylurviey said...

uishhh.. kak m yg kena jwb.. hehe.. gmbr yg da dicrop tu nmpk real.. rupenye dri poster.. hehe

are_lin@yu said...

mmg nmpk mcm k.m snap lah..hihi

intanfirdaus247 said...

kalau x M leh suh blogger teka..hehe.

izan mama mia said...

ehe..terjawab sudah..kan..

ahsfantasy24 said...

hee..
nampak real :)

Deq's Qienz said...

owhhh menipu ek..dq pon ada pasan y depa y pakai..hahhhaa

dya bunga said...

lorh..ingtkn btl

Mas Zull said...

assalamualaikum M...cantik2 gambar tu...:)

Nur farahiza said...

mmg nampak sgt kalau m cropkan pic too , hehehhehe

kinara kinatara said...

ahahlah kak nampak real picture yang akak ambik..:)

محمد رازيق said...

wah. akak dah tolong explainkan untuk depa. hehe

QasehnyaRania said...

dah tahu dah..hihi

QasehnyaRania said...

done hotlink

Cik Ain said...

pasal gambar pun nak salah paham kekek adoiii

miz ruha said...

posternya cam real aje.. nak2 bila kak M crop...

fieda said...

ooo..tak sangka plk gambar crop..

penyuluh perikanan said...

wau...ini tampak elok, poster yang bagus, sepertinya ini bintang film korea yah...
yang jantan gagah
yang tino cool...mantap
hehe pokonya keren

Yana Libra said...

isu apakah ni kak? nak kena g tgk ni..lama tak jenguk sini..huhu~

Chic Na said...

huhu.. cikna tertipu kak. ;)

Busyra Bt Takiyudin said...

salah faham upanya.. huhu

Mia Kassim said...

a''a dah 'tertangkap'....gambar crop rupanya...hehe

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi ingatkan betul...pandai betul mai ambik...

Fendy said...

owh...crop rupanya...

etuza said...

M dah menjawap persoalan mereka, bagus berterus terang...

etuza said...

banyak pengajaran dalam cerita ni...
berbakat besar dalam arena penulisan.
Kita tak boleh sesuka hati membenci orang...tulah padahnya...

Hatimi Tahirruddin said...

hihi ambek gambar dari gambar...tapi mmg pakar Kak M snap pic tu...kemas dan nampak real...

shasha yacob said...

yang kak m ambil nampak real gila.

hnahdy said...

mcm real

Karukord Jagau's said...

huh....nakal sungguh... ^_^

nadia said...

pandai kak m amek gambar! realll okehhh :)

Arina Shamsul said...

oo..rupanya,tu la,tak nampak pulak kamu hari tu..

ni hah ikin dah mai komen ni..

yang benar -ikin-

hahahaha.

BaNu Syah said...

mcm real gmbr tuh rupanya dri poster hehe

ros_reeza said...

dah terungkai segala persoalan.. hihihi

Ayuni said...

sye x minat Mawi...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

la...saya pon ingatkan kak M yang snap sendiri pic tu (",) nampak real

Deqla manjew said...

haha...ramai jugak yg pikir kat korea.. :p

CeqGu said...

memang nampak gambar tu gambar real la M....pandai M crop yer hehehe

Kesuma Angsana said...

oh gitu kisahnyer

lelamaisara said...

heheh....mawi bace tu kak M..jap lagi die balas le tu/

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

care kak M ambik pic xmcm dlm poster tu yg org konfius,hehehe

aizu's life said...

haha.. mmg real sesangat ler.. musti gara2 kamera mahal nih.. hihi

Tihara said...

lawo gambo meke..dengar kata meke nak buke restoran kat korea eh?

Mar Haini Abdul Rahim said...

ingatkan gosip terbaru mawi.. hehe lama xdgr cerita diorng kan ..
*well, gambar ats mmg mcm real :D

Eca Dwinky Asha said...

duta ke dorg tu?

wan nurul hezrina said...

Memangla gadget kini byk kelebihannya

Cik Aini said...

hehehe kira ada salah phm la kan..

psst!bajet mawi baca lah ni..byg kan kak kalo mawi komen bebetull..mau x tdo malam kan.hahahaha

IntaNBerliaN said...

ooo ada yg slh phm gak ke.. hihii

IntaNBerliaN said...

ooo ada yg slh phm gak ke.. hihii

shuhadaothman said...

nampak real :)

Remy hazza said...

sebab nampak real...tu ramai yg salah faham......

9n0L4 said...

haha. ramai yg jadi tipah tertipu ehhh. :)