Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, December 09, 2012

Terima Kasih Kak Intan

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^

Alhamdulillah...Sejak bergelar blogger ni,  murah rezeki M..ramai rakan2 blogger yg hadiahkan M pelbagai cenderahati sebagai tanda kenangan... 

Kali ni Kak Intan pemilik Blog Cik Intan Berlian pulak yang bermurah hati kirimkan hadiah untuk M sebab M salah sorang top comentator blog beliau.. Cer tengok hadiah kat bawah ni

v
v
v

Sebuah Note Pad & Keychain Shin Chan yg kiuuut sangat ^_^

Khalish awal2 lagi dah jadikan Keychain tu hak milik mutlak dia..ha ha..
Terima kasih yea Kak Intan ^_^
Semoga Ukhuwah kita berkekalan 

Jom terjah blog Kak Intan
v
v
v



44 jejari yang tajam menaip:

nanieybarnieylurviey said...

Wahhh.. Shin chan.. Mesti da byk key chain khalish kan kak M..

Joanna Yunus said...

bestnta dapat hadiahkan.....

Dunia Wilma said...

Bestnya Kak M dapat hadiah ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kak...murah rezeki...wani pun dpt hikss

Penyuluh Perikanan said...

Selamat dan sukses sahabatku..
semoga Blogwalking tambah mantap dan maju terus,juga bisa bertambah sukses yah

Terima kasih sudah share..

ct kektus said...

sin chan. haha :D

syiela said...

tahniah.. untungnya M

Cik Nur said...

alololo..tomei2.. :)

intanfirdaus247 said...

M, dah sampai ye? kena denda bayar apa2 tak? lega dah sampai..:)

- kalau M nak tumis semula sambal tu, m boleh tumis saja atau tumis dengan bawang..tapi m kena masukkan sikit gula dengan garam..yg sebelum n buh garam dengan gula kan , tapi still kena buh lagi untuk sedapkan..wat sambal telur pon best..hehe-

deq's qienz said...

btambah la koleksi kak m ya :)

LYAfrina said...

alhamdulillah..rezzeki namanya

izan mama mia said...

tahniah..:)

Tihara said...

as salam

oh,akak pun baru kenai intan..dia mmg frenly..tahniah M :)

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah, rezeki :)
moga ukhuwah terus erat..

Chic Na said...

comelnya shinchan. huhu.. cikna dpt doraemon. ;)

Cornelia Waldorf said...

Jemput join, blalalableh.blogspot.com/2012/12/bloggership-giveaway-by-fatini-irdina.html. Hadiah terlalu hebatt Pendrive 4GB + USB 4 port + Lomo Aquatic + RM20 + Bloglist January 2013

eita said...

comel nyer..

tahniah

Ena's Palace said...

wahhh..besssnye dapat hadiah..tahniah!

nadia said...

bestnyaaaaaaa! :))

teratak hati said...

Comelnya keychain sincan tu..

shasha yacob said...

tahniah. eh dah banyak dah nama bloggeer intan hihih

Leeza dayasari [santai leeza] said...

uwaaa seronoknyer...

Hatimi Tahirruddin said...

wah dapat shinchan tu...tahniah...

-meeSUPERGIRL- said...

nak jugak aum. .

CeqGu said...

M terima kasih singgah blog kak anis...:)...seronoknya dapat hadiah cute2 :)

Leeza Eelza said...

bestnya dpt hadiah:)

TiranaAduka said...

seronok rasanya..

Mimie said...

tahniah...sy pun dpt jugak

lelamaisara said...

hadiah adiah..wah best kan dapat hadiah....

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

besnyer dpt hadiah,hihih amin, moge2 ukhuwah berkekalan

MAZLIZA ABD RAZAK said...

tahniah kak..

CikZaniff said...

tahniah M dpt hadiah..suke la tue ~

Mrs Velentine said...

tahniah

Cinta Misteri said...

Alah comelnya keychain sinchan tuew..
Jap gi CiM terjah sana. Tp rasanya dh folow cuma tk rajin mengomen je.

QasehnyaRania said...

tahniah buat M :D

dya bunga said...

thaniah kak

Myra Jay said...

Tahniah ye :)
Murah rezeki pemberi hadiah ;D

IntaNBerliaN said...

sy pun dpt gak :-)

Remy hazza said...

best nyer...keychain sinchan.......

Deqla manjew said...

haha..comel jek..teringat shincan yg tunjuk muntot tu... hahaha..

Yana Libra said...

comel~~~ :)

Cik Aini said...

comelnya sinchan..pinjam kat acik jap bleh x Khalish..hehe

wan nurul hezrina said...

cumilnya sincan si budak nakal

9n0L4 said...

wahhhhh. key chain sin chan. comeiii. ;)