Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, December 08, 2012

SIMPLE GIVEAWAY - PINK ORANGE SHOPPE


Jom join ramai2.. 

 Kalau nak join @ nak tau syarat2 GA ni klik ja banner cute kat atas tu..

Insan2 bertuah yg ditag:


Errr..senyum yea kengkawan..jangan marah yek sb kena tag..ha ha..

Wassalam

32 jejari yang tajam menaip:

Dunia Wilma said...

Good luck Kak M :-)

Chic Na said...

rajinnya berGA. good luck.

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen k.M...

umialya said...

Good Luck

Mimie Najib said...

Gud luck sis.. :)

Cik Ain said...

good luck sis !!!!

intanfirdaus247 said...

good luck! caiyok caiyok M!:)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

liza join juga.. hehehe

izan mama mia said...

saya pun joint gak..mg bbertuah

shasha yacob said...

nampaknya saya lah org yang mals join GA sekarang nih, dulu bukan main aktip lagi join hihi. btw gud luck kak M

Hatimi Tahirruddin said...

hehe selamat berGA...semoga ada lah menang sebarang dua...

jaakechik said...

selamat bersegmen yer, gud luck!

Cik Aini said...

wahhhh
bersegmen lagikk
selamat bersegmen kak :)

miz ruha said...

gud luck kak M... ^_^

Fendy said...

good luck..all da best..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck kak..tengs tag...jap lg wani join hehe

E'in said...

good luck kak M.. :)

syiela said...

gud luck ye.. dah join juga hari tu

Jemari_Suri said...

gud luck ye...js x smpt nk join..^^

Tihara said...

as salam

good luck M..pasni mesti byk koleksi hadiah :)

C'Jai said...

selamat bersegmen M dan rakan yang lain... mg bertuah..

ieda said...

gud luck dik !

Cik Nur said...

semoga berjaya kak M.. :)

deq's qienz said...

gud luck kak :)

nadia said...

good luck kak M! :)

lelamaisara said...

good luck kak M

Mrs Velentine said...

good luck

QasehnyaRania said...

good luck :D

dya bunga said...

good luck

Deqla manjew said...

gooc luck M... rajin join mcm2 ni mmg murah rezeki! :)

Yana Libra said...

good luck kak~ :)

wan nurul hezrina said...

slmt bersegment kak