Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, December 05, 2012

WW: Hadiah Yang Terindah

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah 







Luahan Rasa: Terima kasih kasih Abang kerana tunaikan impian yang sudah lama terpendam.
Inilah hadiah Anniversary yang terindah dalam hidupku....Alhamdulillah ^_^





52 jejari yang tajam menaip:

hananhadila said...

wah , al quran elektronik :D

nanieybarnieylurviey said...

:) :) :) tgk rmai yg ckp bgus and mudah. nnti Kak M review la.. bestnye..

CikZaniff said...

wah..sgt2 indah tu..:)..hope dpt manfaatkannya nanti..:)

محمد رازيق said...

wah. dapat pen reader tu kak? happy aniversary kak.

Chic Na said...

betul tu. sgt berharga. ;)

Nyue said...

Alhamdulilah..sesungguh bermakna akk hadiah tuu.. :))

Cik Nur said...

al-quran digital..!
bagusnyaa..!

Deqla manjew said...

sweet sgt...mmg sgt terindah tu dear.. kalo deqla dpt pun sgt2 la terharu...huhu

lelamaisara said...

wah memang terrindah la...:)

Shasha Yacob said...

wahhh, kak m , ini yang di nama kan sweet.

Mrs Velentine said...

mmg berharga & terindah sgt tue..terharu kalau Mv dapat hadiah mcmni

Dayana Bahar said...

wah.. bagusnya,,, memang terindah...

-meeSUPERGIRL- said...

hadiah yg neh paling best dlm byk2 hadiah anny .. msti bunga2 hati akak kan ? :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

wah...bagusnya..

etuza said...

hadia menjana kebahagiaan di dunia dan di akhirat...tahniah

Penyuluh Perikanan said...

Wah dapat hadiah ya sob
selamat dan sukses kawan
postingan menarik, terima kasih telah berbagi

baby comel said...

Kak M.. Seronoknya.. Blh dimanfaatkan bersama :)

eita said...

moga2 dapat di manfaat kan sepenuhnye hadiah tu..

sungguh bermakna

intanfirdaus247 said...

memang terindah...sanagt bagus..:)

Remy hazza said...

hadiah dari hati......
memang bertuah sangat......

N.Aima K said...

bestnye hadiaaah alhamdulillah

Gieyana Muhamad said...

Alhamdulillah...mmg hadiah yg tidak ternilai..:-)

fendy abu said...

Alhamdulillah...hadiah yg terindah..

Deq's Qienz said...

mmg tesgt terindah kak.

the malay male said...

Alhamdulillah

aReLaN said...

memang sangat indah.hehehe

C'Jai said...

Barakallah M..Moga berbahagia selalu...tahniah ..! Hadiahnya yg sangat bermanfaat...

deno said...

alhamdulillah.... :)

Hatimi Tahirruddin said...

wah best ni...tak pernah try lagi... camne pen digital tu berfungsi agaknya ye...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa bagusnya.... bertuah awak.

LYAfrina said...

indah d dunia & akhirat

LYAfrina said...

indah d dunia & akhirat

boni kacak said...

sangat-sangat indah dan sweet.. :)

Cik Yaya said...

wahhh..adiah yg terbaik kalau dapat..
beshnyer..yaya plak teringin nak Quran yang wrna wrni tu..hehe
beshnyer lau dpdt..^_^

TiranaAduka said...

salam
Alhamdulillah...amat bermakna tu.

TiranaAduka said...

salam
Alhamdulillah...amat bermakna tu.

Cik Aini said...

wahhhh
untungnya kak M..
bestnya.syukur lahamdulillah :)

Cik Aini said...

done colgate tuk kak M :)

Cik Syida said...

bestnyeeee.. :D

izan mama mia said...

tahniah..hadiah yg paling bagus

azi hashim said...

mmg terindah betull..azie dpt digital Quran ayahanda yg bg...

byk sgt manfaat..

Myra Jay said...

Alhamdulillah..
Hadiah berguna setiap masa, ketika, saat dan tidak lapuk dek tahun

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulliah kak sangat indah dunia akhirat

syiela said...

tumpang terharu.. untungnya

syiela said...

tumpang terharu.. untungnya

Dunia Wilma said...

Bestnya ^_^

kinara kinatara said...

Alhamdulilah..sesungguh bermakna akk hadiah tuu.. :))

Mia Liana said...

wahhhh bestnya... happy anniversary ya..

dya bunga said...

bestnya dpt alquran elektronik

Che Rosliza Che mat said...

Wow! memang terindahlah...

Yana Libra said...

bestnye..sy dah lama nak beli tp, tak terbeli lg sbb harga yg agak mahal..huhu~~

9n0L4 said...

wahwah. syoknye dpt hadiah. mesti lebih rajin ngaji lps ni. ;)