Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, July 16, 2012

Bahagianya Kalau.....

Sumber:Rindu Dalam Sepi



p/s: Kalau nak orang sayang kita, kita kenalah sayang orang..



Like My Header Kat Sini

28 jejari yang tajam menaip:

izan mama mia said...

yaa..mmg betul,...berikan sayang...untuk dapat lebih kasih sayang..jom kita saling sayang menyayangi..

Cik Aini said...

btul2..
setuju sgt dgn M =p
sdg tggu ni bila la insan tu akan hadir dlm hidup ai.hahahaha

Arina Shamsul said...

alhamdulillah..betul tu dear..tersangatlah bahagia rasanya..hehehe.

Yumida said...

nice kata2 tu sis...dlm rumahtangga penting utk menerima kelebihan n kekurangan pasangan kannn...selain mencintainya....cewah..cam jiwang je ayat ni

Deqla manjew said...

tak nmpk la pic apa tu.. hurm..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

setuju sangat!!! :)

dyabunga said...

memang indah jika org yg kita syg juga menyayangi kita

lelamaisara said...

betul tu..sokong sangat

Karukord Jagau's said...

terima seadanya (^__^)

~Sweet Honesty~ said...

saya syg org, tpi org tak syg sya..hukhukk..

9n0L4 said...

sayanglah org yg sayang kite. insha Allah lebih bahagia. ;)

are_lin@yu said...

memang terasa bahagiakan..nk blk perlis dk ngn mama abah..waaaaa..hukhuk

Zie said...

Memang bahagia....

Si Matatajam said...

Betoi tu fariza...

Si Matatajam said...

Ala Siannya sweety.. Tak mai M sayang sweety byk2 k.. Lagipun semua GSF member syg sweety la dear..

Aine Ainun said...

Betul tu...
Saling sayang mneyanyangi

Si Matatajam said...

Awat plak tak nampak... Maybe tenet deqla problem kot

N.Aima K said...

yesza...konfom bahagiaaa

cendol said...

yup..btol..kite bg kasih syg,org akn syg jugak,tp tak sume org mcm tu..ade yg madu diberi,dibalasnye racun..tp takpe lah,kite percaye saje YOU GET WHAT U GIVE! so kite akn selalu bg yg baik2,agar kite dpt pn yg baik2 ^_^ nice share M

Cinta Misteri said...

Sayang menyayang cinta dikenang, perasaan mnjadi rindu... Owhh
Lihatlah diriku yg kehilangan tanpa kasih mu syg siapalah aku...cheewah...

*dulu abg CiM pesan, perempuan elok kawin dgn lelaki yg syg dia. Sbb lelaki klau dh syg perempuan dia akn syg btul2.

Then bila dh kawin br CiM tahu makna syg yg sebenar. Bila org dh syg kita, kita kena bg syg kita kembali...

Deq's Qienz said...

windu sapa kak M??hehee mmg bahagia kalo ader yg sygkan kite kan

Chic Na said...

sayang kat semua. kawan & family. :)

Wanieys said...

sayang menyanyang mcm lagu pulak kak hehehe....bahagia la ada org sayang kan hihi

Dieyna said...

sangat bahagia bila disayangi

jemarisuri said...

setuju ngan MP...kalau idak mau termenung ni...hehe

Si Matatajam said...

Betoi tu CiM... M pun rasa camtu lps kawin... Rasa disayangi sgt2

Yana Libra said...

family adalah insan yg paling sayangkan kita kan~~ :)

Cik Nur said...

setuju sgt2...