Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednesday




15 jejari yang tajam menaip:

lelamaisara said...

alahai rumah sapa lak agaknya...

mselim3 said...

rumah kecik atas batu...rumah kecik tiang seribu...hehhe...

Cik Nur said...

rumah ditengah lautan..pasti tuan umah tu sgt berani kan.. :)

Masha Meisters said...

bak kata pepatah...nak berumah biar kat tepi pantai...haha...ni dah tengah laut...memg ke laut la kita :)

aReLaN said...

kat mana ni???memang betul2 wujud ke?

~Sweet Honesty~ said...

kalo takut dilambung ombak, jgn berumah d tgh laut... bole trima tak?? hehe

Wanieys said...

kalu wani xberani nk p dok situ hihihi

Chic Na said...

uniknya. macam best je dok situ. :)

Cendol said...

haha kat rumah tu mesti takde bebudak..kalo tak tang mane sekolahnye ye..hoho forever alone!

LELAKI INI said...

eh, wujud ke?

Cik Rongoks said...

rumah sape tu ?? hihihi

Miss BaNu said...

fuhhh romantik tuh hehe

IntaNBerliaN said...

itu kalu sekali mari bah hbs lah..

wan nurul hezrina said...

takutlah plak nnt kena tsunami..huhu

9n0L4 said...

berumah di atas batu? huhu. tak goyang kah. hehe.