Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, July 14, 2012

Hadiah Menang Teka2 ^_^V

Assalamualaikum kengkawan GSF and all my readers..

Mai M nak cerita skit kat hangpa. Masa M balik dari umah my mak (tarikh hari tu 10 Julai) , M ada la terpandang kat peti surat kat my umah. Ada sepucuk sampul surat dok terselit. Keluaq ja dari keta, M pun amik n tengok dari sapa atau dari mana... Belek punya belek dari Aloq Staq.

My hubby pun tanya dari sapa tu? M pun tertanya isk sapa plak yang bagi ni? M pun bukak sampul surat tu..Aik! Ada lagi satu sampul kecik.. Bukak lagi satu sampul, M jumpa isinya.. Teng teng teng
v
v
v
v

Cute kan!!!


Ada satu brooch bunga yang sangat cute...Yang jadi satu masalah plak M dok tertanya-tanya sapa pulak yang bagi.. So pikiaq punya pikiaq mungkin hadiah dari blogger kot. Sebab seingat M, M ada menang saguhati peraduan teka2 kat blog mamaqhayra. Tapi masih tak sure la kan. So M cuba la tanya kat MQ betoi ka dia yang bagi? Dan akhirnya..MQ dah jawab ya kat kotak komen my blog.. So tq so much na MQ.. Sayang M nak guna..M simpan ja elok2 kat bekas keronsang..Wat kenangan terindah dalam dunia blogging ni..

*Wassalam*


TOLONG UNDI HEADER M KAT SINI

10 jejari yang tajam menaip:

EMYR ASHRAFF said...

wah... comel jer :)

Norzie hany said...

Cantik brooch tu.Tahniah M.

Unknown said...

pakai raya nnt la mai..

Cendol said...

tahniah M..weee seronoknye M dpt brooch cantik!!

Chic Na said...

misteri pulak tukang hantar tu. nak kasi surprise ye mama qhayra. tahniah M. comel sgt. pakai raya nanti. ;)

Rozie said...

syok dapt hadiah kan.. Tahniah

9n0L4 said...

wahwah. canteknyeeeee. bunga gituuu. ;)

Deq's Qienz said...

hahaa lupa plak nk tulis from me..hehee maaf yer..arap kak M suka gan adiah tak seberapa nih yerr..

IntaNBerliaN said...

sy pun ada dpt gak :-)

Miss N™ said...

nur pun dapat mcm tu, dari mama mia.. :)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers