Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, July 15, 2012

Segmen Ke-2 NAL : Edisi Ramadhan



Assalamualaikum

Walaupun last minute, ingin M menjoinkan diri gak dalam segmen NAL..

Nak gitau hangpa semua NAL ni budak Langkawi gak cam M. Tu yang M nak support segmen NAL ni..

Lagipun hadiah segmen ni special tau.. header khas untuk bulan Ramadhan..

Kata2 sempena Ramadhan ni

Salam Ramadhan..Ikhlaskan Hati..Tingkatkan Amalan.
Sucikan Pemikiran..Moga Ramadhan Penuh Keberkatan..

*Wassalam*



6 jejari yang tajam menaip:

Cik Penguin_Solehah said...

selamat menyambut bulan ramadhan #rajin ye join segmen ^_^

Arina Shamsul said...

good luck dear :)

NAL said...

tq sebab support..

Tihara said...

oo..orang langkawi jugak eks,dulu akak ada kawan kat sana..sekarang dia dah takde..good luck yea :)

NoorVictory said...

Nak jadi orang Langkawi jugak lah. ;P hehehhe~ selamat mnymbur Ramadhan yg bakal tiba xlama lg kak! ;)

Cik Nur said...

rajinnya..! semoga berjaya..!