Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, July 19, 2012

Bertuah Punya Budak!!!!

Harap2 jangan la ada remaja muslimah di luaq sana wat camni...
Tak baik dok kacau hak orang tau!!!

26 jejari yang tajam menaip:

CINTA UNTUK KITA said...

hahahaha :) angin stu bdn cikgu tu..

eima said...

ade ke yg ngorat laki cekgu ....melampau .

HanaNabihah said...

eheh. baru perasaan tag yg gantung kat pelajar perempuan tu. mmg bertuah. suami cikgu pun nk try. hoho

|shuhadaothman|TM said...

dasaaat! berani betul. hahaha

Yumida said...

mak aii mengorat somi cegu pulak tu....dush!

Deq's Qienz said...

hahahahaa..susah la cikgu nsem sgt..cm cite seindah sakura la..hehee

Cik Nur said...

kihkihkih..ngorat suami cikgu..!
sabo je lah...jgn di contohi..!

dyabunga said...

jgn lh ada cm tu

are_lin@yu said...

hehehe ada jgk cmni ya ;-)

Kesuma Angsana said...

he he mcm2 lah

Cendol said...

haha mengorat suami cikgu tu yg bahaye tu!

Nyue said...

huhuhu....macam2 la...

~Sweet Honesty~ said...

ngorat bekas suami org xpe taww..hohohoho

Wanieys said...

adeh...bebudak la ni main redah jer nak rembat hahhaaa :p

izan mama mia said...

apa kes lak nak ngorat suami cikgu..huhuhu..

Deqla manjew said...

bertuah la kan nk dpt mkn pemampo!! ish2.. jauhi lakik org dekkkk!!!

ieedaz @ mama_isha said...

sabo jela..hehehe

Chic Na said...

bertuah punya anak murid. hihihi..

Cik Aini said...

kahkahkah
lawak btul M..
mmg angin satu bdn la cikgu tu jwbnya.ada hati mngorat somi dia.hahahaha

etuza said...

macam2 karenah murid2 ni. Kekadang tka kisah dgn nasihat guru..

Michelle Hopell said...

amboi2 mengorat suami cekgu jamilah plak .. hihi~
follow sini :)

Aine Ainun said...

x mustahil jua dizaman kini=))

salam Ramadhan M=))

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nak kena jentik ni ngorat somi cikgu ni.hehe

Cik Nur said...

Salam Ramadhan buat semua ahli keluarga GSF..mohon ampun dan maaf sekiranya tanpa sedar mahupun tidak jika Nur pernah terkasar bahasa mahupun menguris perasaan semua.. Maafkan Nur...!

Dan selamat berpuasaaa... :)

9n0L4 said...

berdiri lah kat luor tu smpai kelas saya abis. ;)

C'Jai said...

Hehe..macam2 kan... Walau sekadar kartun tak mustahil ia berlaku dalam alam realiti..