Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, July 17, 2012

Tegurlah Aku

25 jejari yang tajam menaip:

Boni Kacak said...

saya nak tegur awak ni. hai :P

Si Matatajam said...

Hai Dik....tegoq jgn tak tegoq..

Cik Aini said...

a'ah
sama2 lah kita tegur mengur ye M :)

Asyiqin Haulisah said...

tegur dgn berhemah, inshaAllah kita akan berubah. :)

Misya Mialen said...

Insyallah. Kita saling tegur menegur.;)

Misya Mialen said...

Insyallah. Kita saling tegur menegur.;)

Zie said...

Betul tu mai hdp ni kena salin tgur menegur kalu tk, nnti kita hnyut tnpa menyedari kesalhn diri.

Deqla manjew said...

assalammualaikum... deqla tegor dgn ucapan salam... hai madam M.. :)

Yumida said...

sama la kita sis...andai saya teremosi dlm penulisan entri..sila2lah tegur saya dgn teguran membina..sama2 kita menegur :)
nk tegur ni...hehe...pop comment lg syok mengomen..mesra pengguna

are_lin@yu said...

nice,tegus menegur sesama kita ;-)

Wanieys said...

betul tu saling tegur menegur boleh membawa kebaikan :))

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita ye dear~

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Insyaallah....semoga kita saling ingat-mengingati yer...:)that's wut fren for kan?:)

dyabunga said...

tegur lah dya juga jika dya ada buat salah..=)

ieedaz @ mama_isha said...

mama isha nak tegur sket ni..nape belog ni cantek sgt! ehheh

Si Matatajam said...

Ok yumida: teguran anda diterima^_^

Masha Meisters said...

hah...nak tegur ni...kenape name MM? masha pun MM jugak...hehe...

P/S..masha masih muda,andai ada kata masha yang menyinggung mane2 pihak...maaf ye :)

mselim3 said...

Insaallah....teguran yang membina lah kan.....

Si Matatajam said...

Kak M bukan MM la Tp SM for si matatajam ...

Cinta Misteri said...

Ehemhem M.,ehemm M... urmmMmm., haa tegur ni..

Sat gi CiM like plak

Yana Libra said...

hai~~~

(ni kira tegur gak lah kan?? hehe~ )

IntaNBerliaN said...

tu la.. kita tak erfect kan.. mmg perlukan teguran :-)

9n0L4 said...

yg betul betul ikhlas kawan dgn kite, pasti akan tegur kesalahan kite kan. ;)

Chic Na said...

tegur menegur utk kebaikan kan M. ;)

Cik Nur said...

terguaran untuk kebaikan amat di alu2kan..