Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, July 13, 2012

Hati Anda Milik Siapa?

Sumber: Rindu Dalam Sepi


p/s: Ya Allah Milikilah Hatiku Ini

15 jejari yang tajam menaip:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hatiku milik pencipta-ku...:)

are_lin@yu said...

still menanti siapa milik hati ini..milik siapa rusuk kiri ini ;-(

Deqla manjew said...

hati kita ni milik Allah krn ia cuma pinjaman saja.. unik kan hati ni.. boleh rasa mcm2.. :)

Mrs Velentine said...

Milik VelentHaikalAyuWana

Bitt (doubleIS) said...

hi
salam jumaat :)

hairy said...

wahhhh!! sya xtahu..hehe..milik Allah :-)

Chic Na said...

milik diri sendiri. :)

Arina Shamsul said...

amin~..:)

Misya Mialen said...

Selamanya milik Tuhan.;)

cendol said...

nice nice share.smoga hati ni jugak milik DIA

Masha Meisters said...

bukan milik sesiapa...bukan juga milik kita kerana pinjaman semata2...dsebabkan pinjaman>>>kenalah dijaga...dah tentu milik Allah :)

Yumida said...

ske ngn jwpn deqla
milikNya abadi

Yana Libra said...

:)

9n0L4 said...

sudah pastilah milik yg maha Esa. ;)

Cik Nur said...

Semua jiwa dan raga nur milik DIA...