Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, July 11, 2012

Wordless Wednesday

Pemandangan Air Terjun Dari Atas ...Subhanallah..


Pict Kredit: Misteri & Keajaiban Alam

31 jejari yang tajam menaip:

Miss Etown said...

nice entry.. hi im already follow ur blog.. feel free to visit n follow me back. thanks :)

cendol said...

cantik dan menggerunkan!

sHiMi sHinHae~ said...

lawanyee !

Nyue said...

cantiknya pemanandang itu :)

|shuhadaothman|TM said...

seram tengok. hee

sis M, shu tag akk :)
http://mung2.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

mselim3 said...

gambar macam lukisan...tp kata orang tiada gambar secantik lukisan kan....

dyabunga said...

subhanallah..cntik..mcm perigi pula..hihi

Masha Meisters said...

uit.....saya gayat ni kak...tolonnnnn....heppppppp....hehe :)

Masha Meisters said...

uit.....saya gayat ni kak...tolonnnnn....heppppppp....hehe :)

nn lylyn said...

cantik tp takut tgk

Wanieys said...

Subhanallah cantiknyer kak...Ciptaan Allah S.W.T yg tiada tandingannya

p/s:akak xmau pakai shoutbox ker hihihi sajer tanta

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cantik tapi gayat jugak kalau ada kat situ :)

lelamaisara said...

Wow cantik...kalau jatuh situ la kan...isk2....gerun pulak..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

subhanallah...indahnya ciptaan Allah

Cik Nur said...

subhanaALLAH... Cantiknya kak M...
bila tgk lama2 nur rasa gayat pula.hihih

Deqla manjew said...

cantik sgt tp rasa gayat la pulak..

wan nurul hezrina said...

masyaallah cantik sungguh ciptaan Allah

Teenager Housemaid said...

cantik..:)

Chic Na said...

Subhanallah. indahnya. :)

Aine Ainun said...

cantiknya...=)))

izan mama mia said...

curamnya..takut lak..

C'Jai said...

cantik..tapi gayat tengok..

Raimi Syazwan Abdul Rashid said...

Subhanallah! Walaupun dunia ni cuma sementara! Allah tetap ciptakan tempat yg sangat indah.

Air terjun apa tu?

| ♌¹³ |

hairy said...

saya tgk pun takut lah..hahaha....gerun gila...

p/s; pasl trofi tu esok tau cmna nk dptkn...hehe...

ieedaz @ mama_isha said...

Cantek tp tinggi tul kan!

لين Si Pipi Merah said...

gayaaaat..err... ;)

N.Aima K said...

subhanallah cantiknyaa

IntaNBerliaN said...

saya gayat la plak gk gambo ni..

9n0L4 said...

lmbt betul kuar gmbrnye. line lembab semacam. huhu

izz iizza said...

lukisan ker ni..kenapa bawah x banyak air erkk..heran lak..:)

wan nurul hezrina said...

ala takleh nengok plak