Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, July 09, 2012

Event Terbesar Tahun Ni Semakin Hampir

pict kredit: Sham Kamikaze


Assalamualaikum (^__^)
Apa habaq malam ni wahai  kengkawan M semua???
Masa M dok godek2 FB terjumpa la satu entry yang sangat menarik....Ha! tengok kat atas tu..Menarik kan!
Tak sabaq nak bertemu ngan Ramadhan Bulan Mulia.
Harap2 Allah SWT panjangkan umoq M untuk bertemu Ramadhan pada tahun ni.
Amin...Ya Rabbal Alamin

**Wassalam**

p/s: M dah beli buah kurma untuk buka posa..

10 jejari yang tajam menaip:

Yana Libra said...

lagi berapa hari je ni~ :)

Cik Nur said...

mmg xsabar..!
insyaALLAH..di panjangkan usia, kita pasti bertemun ramadhan.. :)

nur belum beli lagi kurma..

babycomel said...

haah, tak sabar nk tunggu Ramadhan. harapan semoga Ramadhan kali ni lebih baik dr yg sebelumnya

Aine Ainun said...

ye...dah terasa Aura Ramadhan tu=)))

Chic Na said...

menarik. kreatif. tak sabar juga tunggu ramadhan. :)

aReLaN said...

tak sabar menanti kehadiran ramadhan....

Deqla manjew said...

iye la.. tinggal be2rapa hari je ni kan... tp asal ramadhan je mesti ingatan kat arwah ayah jadi kuat..huhu...wahh.. siap2 dah beli kurma tu.. suka mkn kurma.. :)

IntaNBerliaN said...

moga saya dipanjangkan umur untuk merasai berpuasa di bulan ramadhan tahun ni... :-)

Wanieys said...

tak sabar nk masuk ramadhan :)

wan nurul hezrina said...

mmg tak sabar jugak n semangat kena kental sbb tahunnie berpuasa sambil bf kan sofia..mencabar sungguh