Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, July 30, 2012

Salam Ramadhan:Giveaway by Jemari Suri



Assalamualaikum Dan Salam Ramadhan ^_^

Jom kita pakat join GA by JS ni ramai2.. M tag semua member GSF yang tak join lagi tu...Nak tau pasai hadiah & Syarat penyertaan kena la klik banner yg sweet kat atas tu ok..

Wassalam


10 jejari yang tajam menaip:

Cendol said...

rajinnye M bln2 pose ni.cendol pn nak join GA tp sgt malas setakat ni.huhh

ieedaz @ mama_isha said...

Goodluck M!! :-)

jemarisuri said...

thanks M sudi join ga js...gud luck..

Yumida said...

gdluck ye sis..moga jd insa bertuah nnti..nk join jgk nnti..hehe

Deqla manjew said...

good luck!! best tu kalo dpt kerongsang.. :)

hazwan hairy said...

gudluck akak...

Wanieys said...

gud luck kak

fieda said...

good luck..

Masha Meisters said...

opsss! gsf ditembak sudahhh....gud luck ye kak M

Cik Nur said...

semoga berjaya.. :)