Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, July 27, 2012

Giveaway Craft n Crochet 2 By Tihara





Nak join GA lagi la..Kali ni GA by Tihara..Sesapa nakjoin sama atau nak tau syarat2 penyertaan klik ja banner kat atas tu alright ^_^

Jom Join Ramai2...

13 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur said...

semoga berjaya.. :)

jemarisuri said...

gud luck ye

are_lin@yu said...

gudluck dear ;-)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

good luck.. moga menang.

eimah siti said...

wah...nice....gud luckk...

ieedaz @ mama_isha said...

Good luck M!

Cendol said...

best of luck M :)

Norzie hany said...

Good luck M.

Deq's Qienz said...

Nk join jugak kalo sempt..gud luck kak mai

Cendol said...

M sorry ye..hari tu mase M gatai tgn,cendol lupe nak berjangkit gatai' balik.hehe .
hari ni cendol melunas janji.. gatai tgn jugakkk..sorryyyyy M..jgn marah aaa :)

~Sweet Honesty~ said...

selamat bsegmen kan M

Masz Sidek said...

Good Luck.... :D

Wanieys said...

gud luck kak :)...wani pun dh join