Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, July 23, 2012

Jom Layan Tembikai Unik Lagi



Memang Kreatif la kan
Kalau bukak posa makan tembikai memang sedap ni...
Ada sapa2 yang buka posa makan tembikai nanti dak???

Sumber: I cant belive it



19 jejari yang tajam menaip:

Ameerul Ashraf said...

waaa....cantek!!
macam mana la besarnye tembikai tu eyh..
HEHE!

Cik Nur said...

kreatif.. :)

tembikai mmg sedap..nk2 mkn time panas...perghh..kecur liur..

:: Mrs.Eady :: said...

heheehheee ~

are_lin@yu said...

wahh kreatif first time tgk..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya rela beli tembikai lain. hihi

Kesuma Angsana said...

wah mmg kreatif giler ni

lelamaisara said...

sedapnye air tembikai..huhuuuu

~Sweet Honesty~ said...

sweety ada kurma jek..huhu

Dieyna said...

klu dah comel mcm ni .. tunggu kering bru buang ni

Deqla manjew said...

kreatif.. deqla suka minum air tembikai.. :)

Qasey Honey said...

mmg cantik n kreatif...

izan mama mia said...

kreatif...huhu..saya xmakan lg tembikai..nnt nk bl gak lah..

لين Si Pipi Merah said...

mesti guna 2 bijik tembikai nie,, heheh bila sis m nak buat segmen,, dok tunggu nie...

Si Matatajam said...

Lynn: rasanya tunggu follower cukup seribu kot baru nak wat segmen...akak ni masih baru lagi la dik... Risau plak nak wat segmen ni...

Arina Shamsul said...

Kreatif sangat :)

Chic Na said...

kreatif sungguh. sgt la best kalo bukak puasa minum jus tembikai. :)

ieedaz @ mama_isha said...

Kreatif!! M saje nk wat terliur ni, sat gi nk pi cari tembikai plak :-)

IntaNBerliaN said...

cantiklah tembikai wat camni... :-)

9n0L4 said...

kiut nyeeeeeee. mmg sejuk sampai ke perut la kalau mkn tembikai. hee.