Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday

Fruits Art- Drums Melon
pict kredit to i cant belive it


ANY COMMENT PEOPLE???

20 jejari yang tajam menaip:

Wanieys said...

alahai kreatifnya diorang ni hihi

CINTA UNTUK KITA said...

wahhhhh * mlut pun terikut wahhh dr td..heheh*

tp mmg wahhh la.. amazing.. suka3! huhu.. kreatifkan..

dyabunga said...

uniklah..tpi mcm membazir je..hahah

mselim3 said...

Tembikai bentuk drum..pelik tapi benar,...heheh

Chic Na said...

superb. :)

|shuhadaothman|TM said...

kretip bebenor. hehe ^^

Natasha said...

sekali pukul bleh habis ni :)

Masha Meisters said...

terasa nak makan tembikai la pulak....haha

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ said...

Ada kejutan ! http://thestoryyoflilyy.blogspot.com/2012/07/review-komen-blog-part-6.html

~Sweet Honesty~ said...

komen sweety...kreatiff!!

Aine Ainun said...

Ala terliur la M..
ni tyang terasa nak beli buah tembikai ni....
Ade pulak strawberi kat situ, prgnant ni da la suka makn strawberi...

Cik Nur said...

kreatif dan terliur..hihihi

Karukord Jagau's said...

mak aiiii....kok tembikai bulih jd mcm tu.....huhuhuuu

Cik Penguin_Solehah said...

Awesome tapi Solehah tak makan tembikai =/..Huhu

ainnoraini said...

Cantik dan kreatif...
Sedap buah tembiai tuu...

9n0L4 said...

drum yg takde bunyi. hehe. skali ketuk ade lubang. ;)

hairy said...

fuhhh kreatif gila dorg ni...haha..spa buat la kn

Yumida said...

kreatifnye..sesuai klo buat brg hantaran nih...

ieedaz @ mama_isha said...

Fuyooo kreatif sungguh kan!:-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

terbaik! :)