Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, July 24, 2012

Contest "Sapo Nak Kad Rayo?"



Nak Join Sama...Klik Ja Banner Tu ^__^
Hai..hai..hai..Malam ni M nak join contest orang nogori pulok sebabCik Dya dah tag semua ahli GSF..

Jadi kalau ada sesapo yang berminat nak join gak atau nak tau syarat2 contest ni,klik la banner kat atas tu..

M plak nak tag:
Si pipi merah

*Wassalam*

p/s: harap2 den monang la yo...

5 jejari yang tajam menaip:

ieedaz @ mama_isha said...

Good luck yer M!!

Yumida said...

unik la contest tu..gdluck ye sis

Suhami Ahmad said...

mekaseh memeriahkan contest atok yg tak seberapa tu tau....gud luck yo!
>_<

Wanieys said...

gud luck kak^^

Noor said...

good luck..nak join gak la..