Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, July 07, 2012

Tuah Jari Manis Tangan Kanan

Assalamualaikum kengkawan dan pembaca my blog terutamanya member GSF yg setia mengunjungi blog M yg tak seberapa ni...

Bila tengok tajuk tu mesti ada yg tertanya-tanya apa pulak tuahnya jari manis ni. Dah tu tangan kanan plak. Awat jari lain tak bertuah ka... Bukan tu la maksud M..Semua jari dan anggota yang Allah kurniakan pada kita semuanya bertuah sebab tanpa satu jari pun kita mesti susah nak wat apa2 kan. Sebab setiap satu ada kegunaannya...

Ok straight to da point...Nak gitau yg M pernah menang teka teki jari kat blog Cik Sweety la. M dan sorang lagi pemenang iaitu Nyue teka dengan tepat jawapannya jari manis tangan kanan. Dah clear bab tu kan..Mai M nak cerita....masa M check my HP ada satu sms dari no yg tak dikenali yg tanyakan betoi ka ni no hp M. Apa lagi, M dah leh agak la kan sebab hanya 2 orang ja yg M bg no HP melalui interaksi blog mymatatajam ni dan panggil my name M..So M teka la cik Sweety... Pastu M tunggu no reply. Ishk aku silap orang kot! M dok pikiaq dalam hati..

Lepas ja M baca entry celoteh kat blog Nyue.. M pun check my hp sekali lg.. Ha ha betoi M dapat hadiah teka teki dari cik sweety kita...dengan eksaitednya M men'topup' nombor yg sweety bagi tu>>3574885456131550..Ada sapa2 nak try ka.. Ha ha Sori na M dah top up la... Bagai pucuk dicita ulam mendatang la kan, kredit hp M mmg dah nak abih pun. Jadi Sweety dah jadi penyelamat M la kan. Hu hu....Semoga murah rezeki Cik Sweety...

So sapa2 yg tak pernah terjah blog Sweety terjah la blog Ini Kisah Aku skang....

p/s: Syukur Alhamdulillah ^_^

14 jejari yang tajam menaip:

Unknown said...

tahniah sis.. leh koling2.. ;)

jemput baca entry lynn yang baru sis M... :)

http://ohgadisitu.blogspot.com/2012/07/doakanlah-mereka-bahagia-irma-redza.html

*sis..GA lynn batal.. insyaallah nanti nak buat lagi... terima kasih ye sudi join dan promote..cuma nak kata nie je kat sis "uhibbukafillah" :))

Miss N™ said...

alhamdulillah..rezeki jangan di tolak.. :)

Cik Ai said...

alhamdulillah..
tahniah2 tuk M..menang =p

Chic Na said...

memang tuah jari manis la M. cikna haritu jawab salah. huhu.. tahniah M.

~Cik Sweety~ said...

hehe..ape la sgt topup tu ye kak M..maaflah terlambat bagi pulak..kalo kak M terbaca entry latest sweety mgkin akn paham kot..hihi.. apapun thnx pada entry khas ne yea..(^_^)

Arina Shamsul said...

tahniah dear...:) siapa sangka itu adalah rezeki kamu:) alhamdulillah...

Masha Meisters said...

nampaknyer jari telunjuk Masha kurang kebertuahanyer...kiki

tahniah kak M :)

Cendol said...

tahniah lah yee..untung le dpt toup up hihihi

Anonymous said...

tahniah...ada gak rezeki ..^^

Liyana Anuar said...

tahniah~ :)

murah rezeki~~

izz iizza said...

bestnya..dpt top-up free..:)

9n0L4 said...

tahniah ye pemenang. ;)

IntaNBerliaN said...

tahniah.. murah rezeki :-)

Madam iEeDaZ said...

wahh..tahniah M!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers