Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, July 22, 2012

M Nak Cerita Skit..







Assalamualaikum kengkawan GSF dan semua pembaca my blog..

Mintak maaf na sebab M tak dapat balas kunjungan hangpa semua sepanjang dua hari lepas.. 

Mai M nak cerita skit kat hangpa...

M balik kampung my hubby la sebab ada wat kenduri arwah my FIL hari yang ke 44. Di samping tu gak, M dan my hubby memang dah lama bercadang nak sambut posa kat sana gak.. So lepas ja berbuka puasa malam tadi, M dan my hubby pun berkemasla barang2 dan balikla umah kami...

Ikhlaskan Hati Ikhlaskan Amalan na...


Soooooo...Malam ni M nak jogging pelan2 ke blog hangpa ok...Kalau mata dah tak larat nak angkat sangat..M sambung BW hangpa sok plak na...

M nak ucapkan Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa kat semua umat Islam di bumi Allah ni.. 
Puasa jangan tak puasa tau!

*Wassalam*


Bersyukur la dengan nikmat yang Allah kurniakan pada kita.. Sebab ada yg lebih susah dari kita..
Puasa la dengan seikhlas hati seandainya kita bersyukur dengan nikmat Allah...




17 jejari yang tajam menaip:

hairy said...

alaaa pic tu siannya...selamat berpuasa akak..slh dan silp ampun ea..smga rmdhan kali ni penuh mkna...

Cik Aini said...

joging pelan2 ye M..kalo penat beni rehat dulu tau.hihihihi

sgt2 bersyukur dgn rezeki yg Allah beri skrg..syukur alhamdulillah :)

Cinta Misteri said...

Berpuasalah dgn ikhlas hati, sedikit saja dugaan yg perlu dilalui... Rahmat Allah tidak pernah putus buat kita, jauhkanlah perkara2 yg keji, ingatlah insan2 yg tak berupaya & tak berkemampuan... dugaan utk mereka adalah lebih hebat.

CiM tak sanggup tengok anak kecil spt itu :(

etuza said...

asalam, selamat berpuasa ya, bersyukurlah dgn nikmat di negara kita

~Sweet Honesty~ said...

oo patutla xtgk kak M muncul kt blog sweety.. selamat berpuasa juga yea..

Dieyna said...

sedih tgk gambar bawah tu huhu.. M akak masih rasa bersalah kat M... huhu

Chic Na said...

pelan2 tau jogging. letih pulak nanti bulan2 puasa ni. :)

Chic Na said...

puasa mengajar kita bersyukur dengan rezeki yg kita ada & mengingati orang2 yg lebih susah.

9n0L4 said...

slmt berpose M. ;)

Cik Nur said...

pelan2 ye M..kalau xlarat rehat2 la.. jgn pksa diri.. :)

Miss BaNu said...

selamat berpuasa yer..

Cendol said...

joging pelan2 ye M..minum hundred plus tmbh tenaga..hihikk
kesiannye budak tu..
bersyukur je dgn ape yg ade..

Yumida said...

syukur dgn rezeki yg diberikan olehNya...kucing2 kami pn turut gembira..senyum sokmo bila de lebihan makanan yg diorg dapat...

moga dipermudahkan segala urusan sis...jaga kesihatan...

Yumida said...

link tutorial button reply..selamat mencuba sis :)

http://www.lyssasecret.com/2011/03/tutorial-reply-to-comment.html

|shuhadaothman|TM said...

selamat berpuasa sis M :)


# betul2. bersyukur dengan nikmat yg diberi. jika rsa dri susah, ad lagi org yg lebih susah kan :)

wan nurul hezrina said...

salam ramadhan jugak kat m=)

lelamaisara said...

selamat berpuasa M