Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, July 15, 2012

Simple Giveaway by Double E

Nak Join Klik Banner Ok



Assalamualaikum

M nak join GA yang dianjurkan oleh  Eira & Ezatee

Nak tau syarat2 penyertaan danhadiah bleh la klik banner kat atas tu  yek kengkawan

Kali ni M nak tag

Cik Banu

Mama Arina


Wassalam

8 jejari yang tajam menaip:

cendol said...

gud luck M ^_^

Yana Libra said...

nak tgk gak lah syarat2 dia..kalau best nak join gak, walau tak ditag..hehe~ :p

~Sweet Honesty~ said...

gud luck..(^_^)

Deqla manjew said...

semua wish good luck..deqla tukar sikit la... best of luck...hihi... :)

aReLaN said...

selamat ber'GA'. all the best ye

Wanieys said...

gud luck kak :))

Cik Nur said...

semoga berjaya.. :)

Ǥнαи said...

dh mnang dh http://eira-shamiera.blogspot.com/2012/08/pemenang-simple-giveaway-by-double-e.html
:D