Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, July 21, 2012

Gambar2 Kek Yang Unik

Ada yang terlioq tak?

Mohon undi header M kat SINI


SUMBER:noicantbelieveit

18 jejari yang tajam menaip:

Chic Na said...

terlioq jugak la. =)

Misya Mialen said...

Klu la sy pndai bt mcm tu kan best.hihihi.;)

Cinta Misteri said...

Mesti sesedap gambaran....

Huhhhhh!!!!! saja ehhhhhh. Puasalah M!

~Sweet Honesty~ said...

kek pasu bunga tu mcm tak sanggup nk makan..hehe

Yumida said...

cantik la kek tu sis..nice designnya..mesti org tu sukar nak mkn start dri arah mana..hehe..salam ramadhan

Cik Nur said...

uniknya...cantik pula tu, smpai rasa syg nk mkn..hihihi

lelamaisara said...

wow memang unik la.....

terliuq cikit la..hahahhahaha

C'Jai said...

Sayang nak makan...

لين Si Pipi Merah said...

selamat berpuasa sis.. mana nak cari kek ceni.. ? siyess unik gila..alaa sayang nak makan,,, :)

Asyiqin Haulisah said...

*telan air liur.

Cendol said...

kek cantik beno syg nk mkn :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

uiksss...nmpk sedap!:-) menarik!hehe

Cik Aini said...

kalo siang2 mcm ni M boelh bikin terliur ni.air sirp pun nmpk sedapp.heheheehe

errkk
dah undi dah header M tu :)

LYAfrina said...

mkin kretif skarang kan..kek pon nmpak cam gadget real je..

Arina Shamsul said...

saya tak terliur pun dear.sebab saya kalau dapat kek ni saya berfikir dua 3 kali nak makan..hahaha

cantik dan kreatif..

Cinta Misteri said...

singgah sini...sedanggigih pasang banner kamu

Masha Meisters said...

haha...kek pasu bunga...kreatif sgt :) bg masha kek terabur bolehla...kiki

9n0L4 said...

tak sanggup nak mkn kamera tu. kek merah pulak tu. hehe.