Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, July 24, 2012

GiveAway (Ramadhan 1433H) by Jaja Sutera



Nak join klik banner ok
Hai..hai..hai.. Jawab salam dulu tau ( bagi muslimin dan muslimah)..dan.. Salam sejahtera untuk semua..

Kali ni M nak join lagi GA dari Jaja Sutera.. Contest yang hari tu tak dak rezeki M. Harap2 kali ni ada la peluang M nak dapat hadiah ohsem dari Jaja..

Ni antara hadiahnya
Berminat? Jom join ramai2.. 

M nak tag bukan 5 orang ja tau tapi semua member GSF...Bleh kan Jaja ^_^

Wassalam

4 jejari yang tajam menaip:

ieedaz @ mama_isha said...

Good luck M!

IntaNBerliaN said...

hadiah dia mcm best je...

good luck :-)

Wanieys said...

gud luck kak

taqiee din said...

Salam..taqiee Singgah Ats segmen yg sama..:)
JOm Terjah Kwn2 Lain :)

http://taqieeummu.blogspot.com/2012/08/giveaway-ramadhan-1433h-by-jaja-sutera.html