Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, July 31, 2012

Lawak Kepok Lekor


Sumber:Woot Media

Salam Ramadhan sahabat semua...Masa dok godek2 Woot Media, M ada la terbaca sketsa nak balik raya Lisa Dan Aaron dalam Ombak Rindu... Memang lawak la bagi M..tu pasai la M nak share ngan hangpa. Sekali skala layan lawak camni plak...Tak tahan sangat M tgk muka Lisa Surihani yang last tu...

Apa kata kengkawan semua?

25 jejari yang tajam menaip:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

kepok lekor mmg sedap pun..hihihi...

masyi said...

adoi...buleh dia bt sketsa...heeee

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmmm.....
macam2.. lawak ler.

Kakzakie said...

Walau kakak org Johor tapi kakak pun hantu makan kopok lekor agaknay macam tulah yg Lisa bayangkan hihi...

Azee Hana said...

haha...kelakar2..

fieda said...

aduhai..mmg kena jer dialog tu..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehehe kelakorrr

zaxx said...

hahhaha kepok oh kepok... aritu ada terbca versi budu..same picture tp lain dialog..pun kelakar.haha macam2 kan kalo dh kreatif tu..:)

Kesuma Angsana said...

ha ha ha lucu la pulak

Deq's Qienz said...

Ermmm sedapnya kopok leko..trigin la pulak..hukhuk

lelamaisara said...

hahaha..sabar aje la...lawak2...nak kopok leko gak...

Fara Tasya said...

hurm, dh menjadi syg... comeyy pilihan cursor tu.

QasehnyaRania said...

muka blurrr...haha

~Sweet Honesty~ said...

hehe..mmg kelakar la..

Chic Na said...

hahaha.. dengar kepok lekor terus terdiam ye. memang sodap. :)

Cendol said...

hahaha mmg lawak gile.aah cendol pn tak tahan tengok muke lisa yg last tu.."sedapnye"haha mmg kene lah gaya muke tu.mcm kecewa gile.haha

Cendol said...

dtg klik2 jugak :) tenkiu M

Wanieys said...

hahahahaha mau gelak guling2 wani baca dialog ni....kopok lekor mmg sedakkk pong kuikuikui

Nadia Elena said...

haha..lawaknya!! =D

ieedaz @ mama_isha said...

Hahaha mmg kelakar:-)

Solehah Shamsuddin said...

kahkah.mke lisa mcm mke terkejut seposen ble ckp pasal keropok lekor.terkejut smpai wt mke cmni.lucu la.dhla mke lisa garang cmtu dgn mke terkjut cmtu,lagi lucu ble tgk :)

Cik Nur said...

muka terkejut tahap keberapa pun xpasti tu, sebab kopok lekor losong mmg sedapp..!

bilalah nak ke tranung nii.huhu

IntaNBerliaN said...

hihii kopok lekor mmg sedap :-)

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

salam ramadan jgk... hehehhe Ahlam baca seksa ni pn Ahlam gelak n terus rindu nk balik kg kt trengganu....

9n0L4 said...

haha. jahatlah buat dorg jadi bahan. bace jugak kat FB smlm. ;)