Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, July 23, 2012

Berat Tak Blog M?




Salam Ramadhan kengkawan...Sat ja rasanya dah hari yang ketiga kita berpuasa...

Sebenaqnya M nak tanya kengkawan semua...Bila hangpa nak loading masuk ke blog M ni amik masa yang lama tak. Dalam erti kata yg lain, blog M ni berat tak?

Tolong habaq kat M tau...M bleh kurangkan widget2 yang M rasa bleh M buang...Tolong M na...

Tu saja untuk entry ringkas M hari ni..Entry yang lebih menarik akan menyusul nanti...

Wassalam

16 jejari yang tajam menaip:

wan nurul hezrina said...

ok jer masa bukak..tak lambatpun loading=)

eimah siti said...

cik siti rasa ok ja.....tak berat pun....

izan mama mia said...

okey jer...tapi kalau buang bunga2 bunga berguguran tu..rasanya lebih ringan..heheh..pandai2 jer komen blog org yer...nnt cer tgk blog saya gemuk tak?..kalau berat cerita saya yer...

Zie said...

ok jer,..

~Sweet Honesty~ said...

ringan je blog kak M..Cuma bunga2 sakura tu yg mengganggu sikit..huhu

Si Matatajam said...

Izan&sweety: kelopak bunga tu dah diremove ^_^
Harap lps ni dah x ganggu k...

LYAfrina said...

lya rsa ok je.. xdela lmbat loading...

Arina Shamsul said...

Ok je dear..no problem :)

jemarisuri said...

rasa cam ok je...hehe

Cik Nur said...

eh..dah xde bunga2..oklah tu... :)
xberatlah blog m.. :)

dyabunga said...

dya buka kt opis laju je..:)
kalau dya buka ok je xloading maknanya blog M xberat..:D

Dieyna said...

oker jer... tak berat pun.. lgpun tk bwk penimbang masa dtg ke blog M haha

Chic Na said...

tak berat pun. biasa je. :)

ieedaz @ mama_isha said...

Cepat je loading blog M ni, takde mslh pun :-)
Cantek plak tu kan, mama isha jeles dgn blog comel2 ni hehee :-)

IntaNBerliaN said...

ok je blog m ni.. xberat pun :-)

9n0L4 said...

ok ja. blog kite? :)